Organizare concurs consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior – 1 post la Comparimentul Achiziții Publice
ANUNȚ
Primăria Comunei Bunești, în baza dispozițiilor art. VII alin. (3) din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare și ale art. VII alin. (7) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a unei funcții publice de execuție vacantă de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior – 1 post la Comparimentul Achiziții Publice.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 orelsăptămână;
I. Concursul va consta în trei probe și anume:
1. Verificarea eligibilității candidaților în cadrul căreia comisia de concurs
verifică eligibilitatea candidaților la concursul pentru ocuparea funcțiilor publice vacante, pe baza documentelor conținute de dosarele de concurs, (rezultatul verificării eligibilității se afișează în termen de 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor);
2. Proba scrisă – care constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste-grilă;
3. Proba interviului – în cadrul căruia se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
II. Calendarul de desfățurare a concursului:
1. Data afișării anunțului: 02.04.2025;
2. Perioada de depunere a dosarelor:Dosarele se depun la sediul instituției publice in termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul acesteia www.primaria-bunesti.ro si pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici ( ANFP): 02.04.2025-22.04.2025;
3. Selecția dosarelor de inscriere 23.04.2025-25.04.2025 ;
4. Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 06.05.2025 , ora 11:00 la sediul Primăriei Bunești, str.Principală , nr.1 , județul Vâlcea;
5. Interviul se susține, de regulă, într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului la proba scrisă pentru candidații care au obținut la proba scrisă minimum 50 de puncte. Data și ora susținerii interviului se va afișa pe www.primariabunesti.ro odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
6. Condiții de studii și alte condiții specifice prevăzute în fișa postului:
Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile de studiu: științe administrative, științe economice, științe juridice.
7. Vechime în specialitatea studiilor: minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
III. Condițiile generale de participare:
Conform art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2017 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, poate ocupa o funcție publică persoana care îndeplinește următoarele condiții:
a) are cetățenia română și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) este apt din punct de vedere medical și psihologic să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii;
f) îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
g) nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit, reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
h) nu i s-a interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
i) nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
j) nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
IV. Modalitatea de înscriere la concurs:
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune personal de către candidați la sediul Primăriei Bunești, str.Principală, nr.1, județul Vâlcea — Compartimentul Buget, Finanțe, Contabilitate, Impozite si Taxe si Resurse Umane sau se pot transmite în form at electronic, la adresa de e-mail bunesti@vl.e-adm.ro în termen de 20 zile calendaristice de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 02.04.2025- 22.04.2025, inclusiv.
Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail bunesti@vl.e-adm.ro după terminarea programului de lucru al instituției, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, respectiv 02.04.2025-22.04.2025, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică, în cazul promovării concursului.
V. Dosarul de concurs conține în mod obligatoriu următoarele:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din anexa nr. 10 din 0. U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
b) copia cărții de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, a certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau det nerea unor competențe specifice, după caz;
f) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție, de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale; Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății.
Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii;
g) cazierul judiciar;
h) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
j) CV în format europass. în cazul în care există un candidat cu dizabilități, prin raportare Ia nevoile individuale, acesta poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.
Anunțul, bibliografia și tematica pentru concurs și fișa postului se afișează pe site-ul http://www.anfp.gov.ro/Concursuri, la sediul Primăriei Comunei Bunești, precum și pe site-ul primăriei.
Relații suplimentare se pot obține de la Compartimentul Buget, Finanțe, Contabilitate, Impozite si Taxe si Resurse Umane din cadrul Primăriei Comunei Bunești, telefon 0762258913.