Anunturi importante
Date de contact
0250-774490
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075
Concurs de recrutare – secretar general
in Noutati /Primăria Comunei Bunești, județul Vâlcea organizează concurs de recrutare pentru funcția publica de conducere vacantă specifica de secretar general al Unității Administrativ Teritoriale – Bunești, județul Vâlcea, concurs organizat în baza art.618 alin.(2) din OUG 57/2019.
Denumirea funcției publice vacante:
– Secretar general al unităţii administrativ-teritoriale.
Durata normala a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.
Concursul se organizeaza la sediul Primariei Bunesti, județul Vâlcea in data de 09 mai 2022, ora 10.00 probă scrisă.
Condiții de participare la concurs, respectiv conditiile prevazute de lege
Conditii generale:
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 465 alin (1) din O.U.G. 57/2019 privind Codul Adminstrativ cu modificarile si completarile ulterioare;
Condiții specifice :
– studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte juridice, administrative sau ştiinţe politice;
– sa fie absolventi cu diploma ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani.
– în cazul în care la concursurile organizate pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de secretar general al comunei nu se prezintă persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică, administrativă sau ştiinţe politice, şi care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 465 alin. (3) şi art. 468 alin. (2) lit. a), pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:
Bibliografia , tematica , atributiile prevazute in fisa postului precum si alte date necesare desfasurarii concursului se afiseaza pe pagina de internet a institutiei .
Relatii suplimentare se vor solicita de la sediul Primăriei Comunei Bunești, județul Vâlcea sau la telefon 0250774490 ; e-mail: bunesti@vl.e-adm.ro, persoana de contact consilier superior Zotica Elena Dorina.
Tematica
1.Constituţia României, republicată;
2.O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; 3.O.G. nr.137/2000 – privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările şi completările ulterioare;
4.Legea nr.202/2002 – privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările şi completările ulterioare;
5.Legea nr.554/2004 – a contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
6.Legea nr.52/2003, republicată, privind transparenţa decizională în administraţia publică;
7.Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
8.Legea nr.24/2000, republicată, privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative;
9.Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, cu modificările şi completările ulterioare;
10.Legea nr.287/2009 – Codul Civil, art. 375-378 şi art. 858-875 cu modificările şi completările ulterioare;
11.Legea nr.17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării terenurilor agricole situate în extravilan şi de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăţilor ce deţin în administrare terenuri proprietate publică şi privată a statului cu destinaţie agricolă şi înfiinţarea Agenţiei Domeniilor Statului, cu modificările şi completările ulterioare;
12.Legea nr.18/1991 a fondului funciar, cu modificările şi completările ulterioare;
13.Legea nr.53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare.
14. HG nr.64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă, cu modificările şi completările ulterioare;
15.Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
16.HG nr.395/2016 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice;
19.Legea nr.273/2006 privind Finanţele publice locale, cu modificările si completările ulterioare;
20.Legea nr. 16/1996 a Arhivelor naţionale, republicată;
21.OG nr.2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
23.OG 28/2008 privind Registrul Agricol , cu modificarile si completarile ulterioare;
24.Legea nr.161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice , a functiilor publice si in mediul de afaceri , prevenirea si sanctionarea coruptiei , cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarele de inscriere la concurs se vor depune la sediul Primariei Comunei Bunesti, in termen de 20 de zile de la publicarea anuntului pe site-ul Agentiei Nationala a functionarilor publici si a primariei Bunesti si vor cuprinde in mod obligatoriu documentele cuprinse la articolul 49 din HG 611/2008 cu modificarile si completarile ulterioare:
* Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei de concurs.
BIBLIOGRAFIE
1.Constituţia României, republicată;
2.O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare :
3.O.G. nr.137/2000 – privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările şi completările ulterioare;
4.Legea nr.202/2002 – privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările şi completările ulterioare;
5.Legea nr.554/2004 – a contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
6.Legea nr.52/2003, republicată, privind transparenţa decizională în administraţia publică;
7.Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
8.Legea nr.24/2000, republicată, privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative;
9.Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, cu modificările şi completările ulterioare;
10.Legea nr.287/2009 – Codul Civil, art. 375-378 şi art. 858-875 cu modificările şi completările ulterioare;
11.Legea nr.17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării terenurilor agricole situate în extravilan şi de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăţilor ce deţin în administrare terenuri proprietate publică şi privată a statului cu destinaţie agricolă şi înfiinţarea Agenţiei Domeniilor Statului, cu modificările şi completările ulterioare;
12.Legea nr.18/1991 a fondului funciar, cu modificările şi completările ulterioare;
13.Legea nr.53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare.
14. HG nr.64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă, cu modificările şi completările ulterioare;
15.Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
16.HG nr.395/2016 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice;
19.Legea nr.273/2006 privind Finanţele publice locale, cu modificările si completările ulterioare;
20.Legea nr. 16/1996 a Arhivelor naţionale, republicată;
21.OG nr.2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
23.OG 28/2008 privind Registrul Agricol , cu modificarile si completarile ulterioare;
24. Legea nr.161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice , a functiilor publice si in mediul de afaceri , prevenirea si sanctionarea coruptiei , cu modificarile si completarile ulterioare.
FIȘA POSTULUI
– prevederile art. 243 din O.U.G. nr. 57.2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
–
-studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în științe juridice, administrative sau științe politice;
dispozițiilor primarului;
a) în termen de 30 de zile de la data decesului unei persoane, în situația în care decesul a survenit în localitatea de domiciliu;
b) la data luării la cunoștință, în situația în care decesul a survenit pe raza altei unități administrativ-teritoriale;
c) la data primirii sesizării de la oficiul teritorial, în a cărei rază de competență teritorială se află imobilele defuncților înscriși în cărți funciare înființate ca urmare a finalizării înregistrării sistematice.
a) legalizarea semnăturilor de pe înscrisurile prezentate de părți, în vederea acordării de către autoritățile administrației publice locale de la nivelul orașelor a beneficiilor de asistență socială și/sau serviciilor sociale;
b) legalizarea copiilor de pe înscrisurile prezentate de părți, cu excepția înscrisurilor sub semnătură privată.
drept intern referitoere la protecția datelor cu caracter personal;
Lista tuturor funcțiilor și a personalului plătit din fonduri publice, din cadrul Primăriei Bunești – 31 Martie 2022
in Noutati /LISTA LOCURILOR/LOCATIILOR PENTRU AUTORECENZAREA ASISTATA LA NIVELUL COMUNEI BUNESTI
in Noutati /I. LISTA LOCURILOR/LOCATIILOR PENTRU AUTORECENZAREA ASISTATA LA NIVELUL COMUNEI BUNESTI, JUDEŢUL VALCEA
SEDIUL PRIMĂRIEI COMUNEI BUNESTI – BIROU REGISTRUL AGRICOL
II. PROGRAM DE LUCRU RECENZOR ARA:
LUNI – DUMINICA, INTRE ORELE 9:00 – 17:00
RECENZOR ARA – MIHAIU ALEXANDRU – CONSTANTIN TELEFON:0730855282
Afișare ofertă de vânzare teren – CÂRSTOIU GHEORGHE, nr. 1310 din 08/03/2022
in Noutati /PROCES VERBAL DE AFISAJ
încheiat astăzi 08/03/2022
Azi, data de mai sus, subsemnaţii Radu Mariana – secretar general delegat UAT şi Mihaiu Alexandru – consilier in cadrul aparatului propriu al primarului comunei, în conformitate cu prevederile legii 46/2008 am procedat la afişarea la sediul instituţiei a notificării întrucât preemptorul/ii terenului aferent ofertei de vanzare privind suprafaţa de 0,1716 ha categoria de folostinta PĂDURE aparţinând numitului/ei/lor CÂRSTOIU GHEORGHE, nu poate/pot fi contactat/ii (MOST. DEF B ROZ BA NICOLAE, GAŞCA NICOLAE, HOARCA ALEXANDRU – nu au domiciliul ori sediul cunoscut).
Drept pentru care am incheiat prezentul proces verbal in doua exemplare.
Proiectul bugetului local al comunei Bunesti pe anul 2022
in Noutati /PROCES- VERBAL DE AFIŞARE încheiat astazi, 06.01.2022
In conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administraţia publica si ale art. 135 alin.(4) din Ordonanţa de Urgnta nr.57/2019 privnd Codul Administrativ, am procedat la afişarea proiectului de hotarare privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Bunesti, pentru anul 2022, la sediul Primăriei comunei Bunesti.
ANUNŢ
In conformitate cu prevederile art.39 alin.3 din Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale , modificata si completata, Comuna Bunesti, judeţul Valcea aduce la cunoştinţa publica
Proiectul bugetului local al comunei Bunesti pe anul 2022
Proiectul cu documentaţia de baza pot fi consultate incepand cu data de 06.01.2022 pe panoul de afisaj de la sediul Primăriei Bunesti si pe site-ul Primăriei Comunei Bunesti la adresa www.primaria-bunesti.ro , secţiunea Informaţii publice si documente publice.
In conformitate cu prevederile Legii 273/2006 , puteti transmite in scris opinii, propuneri si sugestii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotarare supus dezbaterii publice pana la data de 21.01.2022.
Opiniile , propunerile si sugestiile privind proiectul de hotarare se vor transmite :
– prin posta către Primăria Comunei Bunesti , str.Principala , nr.l, sat Titireci, judeţul Valcea;
prin e-mail la adresa :bunesti@vl.e-adm.ro;
– prin fax la nr.0250774434;
– prin depunere la registratura Primăriei Comunei Bunesti, judeţul Valcea.
Persoana responsabila cu primirea opiniilor, propunerilor si sugestiilor privind proiectul de hotarare supus dezbaterii publice este Zotica Elena Dorina , consilier superior in cadrul Compartimentului Buget , Finanţe, Contabilitate , Impozite si Taxe si Resurse Umane din cadrul Primăriei Comunei Bunesti.
Sugestiile si propunerile dumneavoastră vor fi analizate , urmând a se prezenta Consiliului Local Bunesti forma finala a proiectului in cadrul şedinţei de aprobare a Bugetului local al Comunei Bunesti pe anul 2022.
Termenul maxim de aprobare a bugetului local este de 45 de zile de la data publicării Legii nr.317/2021.
Afișare ofertă de vânzare teren – PĂTRU AUREL prin PĂTRU MARIANA, nr. 22 din 22/12/2021
in Noutati /Afișare ofertă de vânzare teren – PĂTRU AUREL prin PĂTRU MARIANA, nr. 22 din 22/12/2021
OFERTĂ VÂNZARE TEREN
Azi, data de mai sus, subsemnatul PĂTRU AUREL prin PĂTRU MARIANA vând teren – arabil, situat în extravilan, în suprafață totală de 0,2504 ha, la prețul de 34000 lei.
Drept pentru care am incheiat prezentul proces verbal in doua exemplare.
Radu Mariana – Secretar General Delegat UAT
Afișare ofertă de vânzare teren – CÎRJAN ELENA, nr. 21 din 13/12/2021
in Noutati /Afișare ofertă de vânzare teren – CÎRJAN ELENA, nr. 21 din 13/12/2021
OFERTĂ VÂNZARE TEREN
Azi, data de mai sus, subsemnatul CÎRJAN ELENA vând teren – arabil, situat în extravilan, în suprafață totală de 0,185 ha, la prețul de 30000 lei.
Drept pentru care am incheiat prezentul proces verbal in doua exemplare.
Radu Mariana – Secretar General Delegat UAT
CONCURS ANGAJARE FOCHIST-SCOALA GIMNAZIALĂ COMUNA BUNEȘTI
in Noutati /CONCURS ANGAJARE FOCHIST-SCOALA GIMNAZIALĂ COMUNA BUNEȘTI
Şcoala Gimnazială comuna Buneşti, judeţul Vâlcea, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale de execuţie, vacante, de fochist, 0,50 normă.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:
Concursul se va organiza la sediul şcolii, conform calendarului următor:
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în perioada 15-28 decembrie, în intervalul orar 09:00-14:00. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g. curriculum vitae;
h. dosar din carton cu şină.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii, în cazul în care candidatul depune o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale comuna Buneşti, judeţul Vâlcea, sau la numărul de telefon 0753020860, perosana de contact: Boboc Ienculescu Ileana, secretar.
TEMATICĂ ŞI BIBLIOGRAFIE CONCURS FOCHIST
Tematica de concurs pentru ocuparea posturilor de fochist este următoarea:
Bibliografia de concurs pentru ocuparea posturilor de fochist este următoarea:
NOTĂ: Se vor studia de către candidaţi actele normative indicate, cu toate completările şi modificările ulterioare ale acestora.
15-28 decembrie 2021, între orele 09:00-14:00 – depunerea dosarelor
29 decembrie 2021 – validarea dosarelor
30 decembrie 2021 – afişarea listei cu candidaţii
05 ianuarie 2022, în intervalul orar 11:00-13:00 – desfăşurarea probei scrise 05 ianuarie 2022, ora 14:00 – afişarea rezultatelor la proba scrisă 05 ianuarie 2022, ora 14:30-15:30 – depunere contestaţii
05 ianuarie 2022, ora 16:00 – afişarea rezultatelor finale la proba scrisă
06 ianuarie 2022, în intervalul orar 10:00-11:00 – proba practică 06 ianuarie 2022, ora 12:00 – afişarea rezultatelor la proba practică 06 ianuarie 2022, ora 12:30 – afişarea rezultatelor finale.
Afișare ofertă de vânzare teren – AMARIUTEI GABRIELA CATALINA, nr. 20 din 11/11/2021
in Noutati /Afișare ofertă de vânzare teren – AMARIUTEI GABRIELA CATALINA, nr. 20 din 11/11/2021
PROCES VERBAL DE AFISAJ
Azi, data de mai sus, subsemnaţii MĂGUREANU SIMONA ELEONORA – secretar general UAT si Bîrlogeanu Ovidiu – Consilier in cadrul aparatului propriu al primarului comunei, am procedat la afişarea ofertei de vanzare a terenului in suprafaţa de suprafaţa de 0.0313 ha a numitului/ei/lor AMĂRIUŢEI GABRIELA CĂTĂLINĂ, oferta inregistrata in registrul special sub nr. 20 din 11/11/2021, fiind întocmită lista preemtorilor si notificaţi preemptorii conform prevederilor legale in materie.
Drept pentru care am incheiat prezentul proces verbal in doua exemplare.
Radu Mariana – Secretar General Delegat UAT
Rezultatul probei scrise La concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional debutant
in Noutati /Rezultatul probei scrise la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Buget, Finanţe, Contabilitate, Impozite si Taxe, Resurse Umane, Primăria comunei Buneşti, judeţul Vâlcea din data de 08 noiembrie 2021
crt.
Afişat astăzi 08 noiembrie 2021 la sediul Primăriei Buneşti, judeţul Vâlcea şi pe pagina de internet a instituţiei.