Anunturi importante
Date de contact
0250-774490
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075

Anunț colectiv pentru comunicarea prin publicitate NR. 4215/ 13.04.2023
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
4215/ 13.04.2023
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
SATTEIUȘUI, JUD. VALCEA
NR. 4092/10.04.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 4093/10.04.2023
BUNESTI, SAT RAPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 4102/10.04.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 4003/10.04.2023
SATTEIUȘU, JUD. VALCEA
NR. 4115/10.04.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 4116/10.04.2023
SATTEIUȘUI, JUD. VALCEA
NR. 4085/10.04.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 4086/10.04.2023
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 27.04.2023.
Lista tuturor funcțiilor și a personalului plătit din fonduri publice la 31-03-2023
in Noutati /153/2017,art. 13,alin. 1)
153/2017,art.l3,alin.l)
11,art.25
1 l,art,15, art.25
11,art. 15, art.25
11,art.25
IA,gradația 4
11,art.25
11,art.25
11,art.25
11,art. 15, art.25
11,art.25
ll,art.25
5
ll,art.25
ll,art.25
ll,art.25
I,gradația 5
1 l,art.25
II,gradația 3
1 l,art.25
ll,art.25
1 l,art.25
1 l,art.25
ll,art.25
11 ,art.25
ll,art.25
Anunț publicitar privind achiziționarea: creșterea eficienței energetice a infrastructurii de iluminat public în comuna Bunesti, etapa II
in Noutati /ANUNȚ PUBLICITAR
privind achiziționarea: CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE AINFRASTRUCTURII DE ILUMINAT PUBLIC ÎN COMUNA BUNESTI, ETAPA II
JUDEȚ VÂLCEA cu respectarea Legii 98/2016, prin achiziție directă.
în temeiul:
(7) In cazul achiziției directe, autoritatea contractantă:
fiare dreptul de a achiziționa pe baza unei singure oferte dacă valoarea estimată a achiziției este mai mică sau egală cu 140.000 lei, fără TVA, pentru produse și servicii, respectiv 300.000 lei, fără TVA, pentru lucrări;
d)are dreptul de a plăti direct, pe baza angajamentului legal, fără acceptarea prealabilă a unei oferte, dacă valoarea estimată a achiziției este mai mică de 9.000 lei, fără TVA.
Cadrul legal specific:
> Hotărârea nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare;
> Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ
Termenul de depunere a ofertei tehnice și ofertei financiare: 09.03.2023, ora 15:00;
Sursa de finanțare: Administrația Fondului pentru Mediu si buget local;
Valoarea estimata: 800,455.23 lei fara TVA
Tip anunț: într-o secțiune dedicată a website-ului propriu;
Tip contract: Contract de lucrări;
Cod CPV: 45310000-3 – Lucrări de instalații electrice
45316110-9 Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
34928500-3 Echipament de iluminat stradal (Rev.2)
31520000-7 lămpi si aparate de iluminat
Corpuri de iluminat – cod CPV 31527200-8
Criteriul de atribuire al contractului: prețul cel mai scăzut cu respectarea tuturor cerințelor.
Condiții contract: Durata de execuție a lucrărilor este de 12 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucrărilor. Contractantul se obliga ca pe perioada derulării contractului sa respecte legislația in vigoare privind condițiile de mediu, social si cu privire la relațiile de munca (declarație modele formulare).
Ofertele depuse peste termenul limită de depunere a ofertelor, nu vor fi luate în considerare.
Condiții de participare:
Operatori economici de profil cu experiența in domeniu. Se solicita prezentarea certificatului constatator din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Se solicita experiența similara in ultimii 5 ani, prin prezentare de contracte, procese verbale de recepție, recomandări.
Modalitate de transmitere a ofertelor:
Valabilitatea ofertei: 30 zile de la depunere.
Modul de prezentare a ofertei:
Oferta va conține:
Oferta trebuie să fie transmisă în plic sigilat și ștampilat (în cazul persoanelor juridice), marcat cu denumirea și adresa ofertantului, pentru a permite returnarea fără a fi deschis, în cazul în care oferta respectivă este declarată a fi primită cu întârziere.
Pe plicul exterior al ofertei se vor scrie următoarele informații: – adresa la care se depun ofertele:.
Documentele ofertei vor fi semnate și ștampilate pe fiecare pagină de către ofertant sau reprezentanții legali ai ofertantului;
Dacă plicul exterior nu este marcat conform specificațiilor anterioare, autoritatea contractantă nu își asumă nici o responsabilitate pentru rătăcirea ofertei.
Ofertele depuse după data limită, respectiv 09.03.2023, la ora 15:00, vor fi declarate întârziate și vor fi returnate fără a fi deschise.
Oferta poate fi modificată și retrasă până la data limită de depunere a ofertelor;
Ofertele depuse după data limită vor fi declarate întârziate și vor fi returnate fără a fi deschise. Data și ora deschiderii ofertelor: 09.03.2023, la ora 16:00.
Entitatea contractanta are dreptul de decizie în selectarea ofertantului câștigător fără a fi obligată sa prezinte justificări celorlalți ofertând participanti la această achiziție.
Informații suplimentare:
Documentația se va solicita prin e-mail bunesti@vl.e-adm.ro sau de la sediul primăriei.
Limba de redactare a ofertei: romana.
Oferta va trebui sa conțină toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare.
Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. In urma desemnării câștigătorului, acestuia din urma se va solicita incarcarea ofertei in SEAP.
Garanția de buna execuție este 5% din valoarea fara Tva a contractului.
Ofertele se vor depune la sediul Primăriei Comunei Bunesti, județul Valcea, localitatea Titireci, Str. Principala nr. 1, în plic sigilat si stampilat, conținând: Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, într-un singur exemplar original pe care se va menționa: ’’Oferta pentru achiziția directa in vederea atribuirii Contractului de lucrări: CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE A INFRASTRUCTURII DE ILUMINAT PUBLIC ÎN COMUNA BUNESTI, ETAPA II JUDEȚ VÂLCEA
Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata.
Anunț colectiv pentru comunicarea prin publicitate NR. 2542/ 28.02.2023
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
2542/ 28.02.2023
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt
RIPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 2352/22.02.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 2353/22.02.2023
SAT BUNESTI, JUD. VALCEA
NR. 2397/23.02.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 2398/23.02.2023
CONSTANTIN
NR. 2361/22.02.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 2362/22.02.2023
NR. 2356/22.02.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 2357/22.02.2023
TEIUȘU, JUD. VALCEA
NR. 2350/22.02.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 2351/22.02.2023
RAPANEȘTI, JUD. VALCEA
NR. 2358/22.02.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 2359/22.02.2023
NR. 2354/22.02.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 2355/22.02.2023
SAT BUNESTI, JUD. VALCEA
NR. 2364/22.02.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 2365/22.02.2023
NR. 2393/23.02.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 2394/23.02.2023
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 15.03.2023.
Dacă aveți nelămuriri în legătură cu acest anunț, îl/o puteți contacta pe domnul/doamna Birlogeanu Ovidiu, la sediul nostru sau la numărul de telefon 0762258913.
Anunț colectiv pentru comunicarea prin publicitate nr. 1201/01.02.2023
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
1201/01.02.2023
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt
BUNESTI, SAT BUNESTI, JUD. VALCEA
NR. 1140/31.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 1141/31.01.2023
SAT FIREȘTI, JUD. VALCEA
NR. 1187/31.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 1188/31.01.2023
SAT BUNESTI, JUD. VALCEA
NR. 1172/31.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 1174/31.01.2023
BUNESTI, JUD. VALCEA
NR. 1183/31.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 1184/31.01.2023
SAT BUNESTI, JUD. VALCEA
NR. 1185/31.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 1186/31.01.2023
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de
15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 15.02.2023.
Anunț colectiv pentru comunicarea prin publicitate nr. 983/26.01.2023
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate 983/26.01.2023
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt
SATTEIUȘUI, JUD. VALCEA
NR. 698/18.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 698/18.01.2023
RIPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 861/20.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 862/20.01.2023
SATTEIUSU, JUD. VALCEA
NR. 811/19.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 812/19.01.2023
SAT FIREȘTI, JUD. VALCEA
NR. 762/18.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 763/18.01.2023
SATTEIUȘUI, JUD. VALCEA
NR. 654/17.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 655/17.01.2023
SATTEIUȘU, JUD. VALCEA
NR. 696/18.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 697/18.01.2023
NR. 825/19.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 826/19.01.2023
BUNEȘTI, JUD. VALCEA
NR. 650/17.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 651/17.01.2023
RIPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 871/20.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 872/20.01.2023
RIPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 777/18.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 778/18.01.2023
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 13.02.2023.
Dacă aveți nelămuriri în legătură cu acest anunț, îl/o puteți contacta pe domnul/doamna Birlogeanu Ovidiu
Proiectul bugetului local al comunei Bunesti pe anul 2023
in Noutati /In conformitate cu prevederile art.39 alin.3 din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale , modificata si completata, Comuna Bunesti, județul Valcea aduce la cunoștința publica
Proiectul bugetului local al comunei Bunesti pe anul 2023
Proiectul cu documentația de baza pot fi consultate incepand cu data de 29.12.2022 pe panoul de afisaj de la sediul Primăriei Bunesti si pe site-ul Primăriei Comunei Bunesti la adresa www.primaria-bunesti.ro , secțiunea Informații publice si documente publice.
In conformitate cu prevederile Legii 273/2006 , puteti transmite in scris opinii, propuneri si sugestii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotarare supus dezbaterii publice pana la data de 16.01.2023.
Opiniile , propunerile si sugestiile privind proiectul de hotarare se vor transmite :
Persoana responsabila cu primirea opiniilor, propunerilor si sugestiilor privind proiectul de hotarare supus dezbaterii publice este Zotica Elena Dorina , consilier superior in cadrul Compartimentului Buget , Finanțe, Contabilitate , Impozite si Taxe si Resurse Umane din cadrul Primăriei Comunei Bunesti.
Sugestiile si propunerile dumneavoastră vor fi analizate , urmând a se prezenta Consiliului Local Bunesti forma finala a proiectului in cadrul ședinței de aprobare a Bugetului local al Comunei Bunesti pe anul 2023.
Termenul maxim de aprobare a bugetului local este de 45 de zile de la data publicării Legii nr.368/2022.
Raport de evaluare a implementarii legii nr. 52/2003 în anul 2022
in Noutati /Raport de evaluare a implementarii legii nr. 52/2003 în anul 2022
Anunț colectiv pentru comunicarea prin publicitate nr. 9256/22.12.2022
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
NR. 9256/22.12.2022
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 05.01.2023.
Achizitia – Servicii de catering in cadrul programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii Scolii Gimnaziale Bunesti
in Noutati /Achizitia – Servicii de catering in cadrul programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii Scolii Gimnaziale Bunesti