Anunturi importante
Date de contact
0250-774490
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075
Anunț colectiv pentru comunicarea prin publicitate nr. 1201/01.02.2023
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
1201/01.02.2023
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt
BUNESTI, SAT BUNESTI, JUD. VALCEA
NR. 1140/31.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 1141/31.01.2023
SAT FIREȘTI, JUD. VALCEA
NR. 1187/31.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 1188/31.01.2023
SAT BUNESTI, JUD. VALCEA
NR. 1172/31.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 1174/31.01.2023
BUNESTI, JUD. VALCEA
NR. 1183/31.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 1184/31.01.2023
SAT BUNESTI, JUD. VALCEA
NR. 1185/31.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 1186/31.01.2023
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de
15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 15.02.2023.
Anunț colectiv pentru comunicarea prin publicitate nr. 983/26.01.2023
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate 983/26.01.2023
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt
SATTEIUȘUI, JUD. VALCEA
NR. 698/18.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 698/18.01.2023
RIPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 861/20.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 862/20.01.2023
SATTEIUSU, JUD. VALCEA
NR. 811/19.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 812/19.01.2023
SAT FIREȘTI, JUD. VALCEA
NR. 762/18.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 763/18.01.2023
SATTEIUȘUI, JUD. VALCEA
NR. 654/17.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 655/17.01.2023
SATTEIUȘU, JUD. VALCEA
NR. 696/18.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 697/18.01.2023
NR. 825/19.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 826/19.01.2023
BUNEȘTI, JUD. VALCEA
NR. 650/17.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 651/17.01.2023
RIPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 871/20.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 872/20.01.2023
RIPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 777/18.01.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 778/18.01.2023
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 13.02.2023.
Dacă aveți nelămuriri în legătură cu acest anunț, îl/o puteți contacta pe domnul/doamna Birlogeanu Ovidiu
Proiectul bugetului local al comunei Bunesti pe anul 2023
in Noutati /In conformitate cu prevederile art.39 alin.3 din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale , modificata si completata, Comuna Bunesti, județul Valcea aduce la cunoștința publica
Proiectul bugetului local al comunei Bunesti pe anul 2023
Proiectul cu documentația de baza pot fi consultate incepand cu data de 29.12.2022 pe panoul de afisaj de la sediul Primăriei Bunesti si pe site-ul Primăriei Comunei Bunesti la adresa www.primaria-bunesti.ro , secțiunea Informații publice si documente publice.
In conformitate cu prevederile Legii 273/2006 , puteti transmite in scris opinii, propuneri si sugestii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotarare supus dezbaterii publice pana la data de 16.01.2023.
Opiniile , propunerile si sugestiile privind proiectul de hotarare se vor transmite :
Persoana responsabila cu primirea opiniilor, propunerilor si sugestiilor privind proiectul de hotarare supus dezbaterii publice este Zotica Elena Dorina , consilier superior in cadrul Compartimentului Buget , Finanțe, Contabilitate , Impozite si Taxe si Resurse Umane din cadrul Primăriei Comunei Bunesti.
Sugestiile si propunerile dumneavoastră vor fi analizate , urmând a se prezenta Consiliului Local Bunesti forma finala a proiectului in cadrul ședinței de aprobare a Bugetului local al Comunei Bunesti pe anul 2023.
Termenul maxim de aprobare a bugetului local este de 45 de zile de la data publicării Legii nr.368/2022.
Raport de evaluare a implementarii legii nr. 52/2003 în anul 2022
in Noutati /Raport de evaluare a implementarii legii nr. 52/2003 în anul 2022
Anunț colectiv pentru comunicarea prin publicitate nr. 9256/22.12.2022
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
NR. 9256/22.12.2022
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 05.01.2023.
Achizitia – Servicii de catering in cadrul programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii Scolii Gimnaziale Bunesti
in Noutati /Achizitia – Servicii de catering in cadrul programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii Scolii Gimnaziale Bunesti
Consultare publica pentru stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2023
in Noutati /NR. 7981 din 10.11.2022
UAT comuna Bunesti a initiat procedura de consultare publica, in conformitate cu prevederile legii 52/2003 privind consultarea publica si transparenta decizionala cu privire la proiectul de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2023.
Etapa consultării publice are loc începând cu data de 15.11.2022. Persoanele interesate pot trimite sesizări, observații, puncte de vedere la secretarul primăriei Bunesti, județul Valcea.
ANUNȚ COLECTIV pentru comunicarea prin publicitate NR. 7901/09.11.2022
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate Nr. 7901/09.11.2022 în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 23.11.2022.
Dacă aveți nelămuriri în legătură cu acest anunț, îl/o puteți contacta pe domnul/doamna Birlogeanu Ovidiu
Anunt privind privind Aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcţia, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea şi întreţinerea sistemelor individuale adecvate de colectare şi epurare a apelor uzate
in Noutati /ANUNŢ
Conform prevederilor HG 714/2022 privind Aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcţia, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea şi întreţinerea sistemelor individuale adecvate de colectare şi epurare a apelor uzate, Primăria Comunei Bunesti, are obligaţia de a completa în „Registrul de evidenţă a sistemelor individuale adecvate de colectare şi epurare a apelor uzate din comuna Bunesti” datele privind beneficiarii de fose septice/ toalete cu bazin vidanjabil de pe raza localităţii Bunesti, judeţul Vâlcea.
Potrivit prevederilor art. 10 si 11 din HG 714/2022, persoanele fizice si juridice, proprietari ai spaţiilor conectate la sisteme individuale adecvate de colectare si epurare, au obligaţia de înscriere în registru a sistemelor individuale in termen de 120 zile de la conectarea incintei la sistemul de colectare şi/sau epurare a apelor uzate.
Obligaţia inregistrării revine şi proprietarilor de sisteme individuale adecvate construite înainte de intrarea in vigoare a acului normativ mai sus menţionat, în termen de 180 de zile de la intrarea în vigoare a acestuia.
In vederea îndeplinirii acestei obligaţii, în termenul impus de legislaţie, vă invităm la sediul instituţiei noastre pana la finalul lunii noiembrie 2022.
Nerespectarea de către persoanele fizice si juridice a dispoziţiilor menţionate constituie contravenţie si se sancţionează cu amenda de la 5.000 de lei la 10.000 de lei.
Formularele de înscriere(persone fizice si juridice) pot fi descărcate de pe site-ul Primăriei Comunei Bunesti www.primaria-bunesti.ro/ secţiunea noutăţi şi anunţuri.
Dosarele privind ajutoarele pentru încălzirea locuinței în sezonul rece, se depun începând cu 17 Octombrie 2022
in Noutati /Dosarele, privind ajutoarele pentru încălzirea locuinței in sezonul rece noiembrie 2022-martie 2023, se depun începând cu 17 octombrie 2022 la sediul Primăriei Bunești, jud. Vâlcea !
Cererile și declarațiile pe propria răspundere se ridică de la sediul primăriei Comunei Bunești !
LEGE nr. 226 din 16 septembrie 2021-cu modificările si completările ulterioare, privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie.
Declarația pe proprie răspundere semnată de titularii cererilor privind veniturile, depozitele bancare, tranzacțiile imobiliare, sumele/ câștigurile din jocuri de noroc sau pariuri, bunurile mobile și imobile, precum și componența familiei este dată în conformitate cu prevederile Codului Penal.
Actele doveditoare care se vor anexa cererii și declarației, pentru obținerea ajutorului de încălzire și a suplimentului pentru energie sunt:
(1) în conformitate cu prevederile art. 8 alin (1) din legea nr.416/2001, „La stabilirea venitului net lunar al familiei sau, după caz, al persoanei singure se iau în considerare toate veniturile pe care membrii acesteia le-au realizat în luna anterioară depunerii cererii, inclusiv cele care provin din drepturi de asigurări sociale de stat, asigurări de șomaj, indemnizații, alocații și ajutoare cu caracter permanent, indiferent de bugetul din care se suportă, obligații legale de întreținere și alte creanțe legale, cu excepția alocației pentru susținerea familiei, prevăzută de Legea nr. 277/2010 privind alocația pentru susținerea familiei, , a alocației de stat pentru copii, prevăzută de Legea nr. 61/1993 privind alocația de stat pentru copii, a bugetului personal complementar lunar și a prestațiilor sociale prevăzut în Legea nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare, a ajutoarelor de stat acordate în baza Ordonanței Guvernului nr. 14/2010 privind măsuri financiare pentru reglementarea ajutoarelor de stat acordate producătorilor agricoli, începând cu anul 2010, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 74/2010, cu completările ulterioare, a burselor școlare, a drepturilor acordate în baza art. 51 alin. (2) și art. 85 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, a stimulentului educațional oferit, potrivit prevederilor Legii nr. 248/2015 privind stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor provenind din familii defavorizate, cu modificările ulterioare, sub formă de tichet social pentru stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor proveniți din familii defavorizate, a sprijinului financiar prevăzut de Hotărârea Guvernului nr. 1.488/2004 privind aprobarea criteriilor și a cuantumului sprijinului financiar ce se acordă elevilor în cadrul Programului național de protecție socială “Bani de liceu”, cu modificările și completările ulterioare, precum și veniturile obținute din activitățile cu caracter ocazional desfășurate de zilieri în condițiile Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
(2) în cazul în care familia sau persoana singură are în proprietate, închiriere, comodat ori altă formă de deținere cel puțin unul dintre bunurile cuprinse în lista bunurilor ce conduc la excluderea acordării ajutorului social, aceasta nu beneficiază de ajutor social.
Pentru cei care solicită ajutorul la lemne, combustibili petrolieri, (cu excepția beneficiarilor de ajutor social) este necesar să solicite adeverință de la, registrul agricol – Primăria Bunesti, cu culturile de teren agricol și numărul de animale și păsări pe care le dețin.
Dreptul la suplimentul pentru energie acordat concomitent cu orice tip de ajutor pentru încălzire a locuinței se stabilește printr-o singura dispoziție a primarului.
Cererea și declarația pe proprie răspundere să fie completate corect, cu maximă seriozitate (în toate spațiile), conform indicațiilor din formular.
Cererile depuse ulterior pe parcursul sezonului rece (noiembrie 2022 – martie 2023) se vor soluționa cu luna curentă pentru cererile depuse până pe 20 a lunii și cu luna următoare pentru cele care depășesc această dată).
BENEFICIARII DE AJUTOR SOCIAL SI ALOCAȚIE PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI, CARE SE INCADREAZA IN PREVEDERILE LEGII 226/2021, TREBUIE SA FACA CERERE PENTRU A PUTEA BENEFICIA DE ACESTE DREPTURI!!!!!!
LISTA BUNURILOR CE POT DUCE LA EXCLUDEREA ACORDĂRII AJUTORULUI PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINȚEI
Familiile al căror venituri pe membru de familie este mai mare de 1386 lei /persoana sau de 2035 lei in cazul persoanei singure
LEGE Nr. 226 – privind stabilirea masurilor de protectie sociala