Anunturi importante
Date de contact
0250-774490
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075
PROCES VERBAL – AFISAJ ELIGIBILITATE CANDIDAȚI, încheiat azi 01.04.2024
in Noutati /PROCES VERBAL – AFISAJ ELIGIBILITATE CANDIDAȚI
încheiat azi 01.04.2024
Subsemnatii: Ciobotoiu Alina Mihaela, lonescu Nicolae, Hera Ana Maria, Dincă Nicușor și Chiriță Nicolae în calitate de membrii in Comisia de examen pentru ocuparea funcției publice vacante de conducere de Secretar general al Unității Administrativ Teritoriale – Bunești, constituita prin Dispbzitia primarului nr. 64 din 07.03.2024 si Ancuța Gheorghe-Adrian, secretar al aceleiași comisii, am procedat la afișarea rezultatului eligibilității candidaților.
ANUNȚ ELIGIBILITATE CANDIDAȚI, încheiat azi 01.04.2024
În urma verificării și analizării dosarelor de concurs, membrii comisiei au stabilit următoarea situație:
Lista tuturor funcțiilor și a personalului plătit din fonduri publice, din cadrul Primăriei Comunei Bunești, județul Vâlcea la 29.03.2024
in Noutati /Lista tuturor funcțiilor și a personalului plătit din fonduri publice, din cadrul Primăriei Comunei Bunești, județul Vâlcea
IA,gradația 4
Organizare concurs de recrutare pentru funcția publică de execuție vacantă specifică de consilier asistent în cadrul Compartimentului Buget-Finante, Contabilitate, Impozite si Taxe, Resurse Umane
in Noutati /ANUNȚ
Primăria Comunei Bunesti, județul Vâlcea organizează concurs de recrutare pentru funcția publica de execuție vacantă specifica de consilier asistent in cadrul Compartimentului Buget-Finante,Contabilitate,Impozite si Taxe,Resurse Umane, concurs organizat în baza art.VII din OUG 57/2019- alin.(2),lit.a) si art.VTI alin.(7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea si completarea Codului administrativ Denumirea funcției publice vacante:
– consilier asistent în cadrul Compartimentului Buget-Finante, Contabilitate, Impozite si Taxe, Resurse Umane
Durata normala a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.
Concursul se organizează la sediul Primăriei Bunesti, județul Vâlcea in data de 11 aprilie 2024, ora 10.00 probă scrisă.
Condiții de participare la concurs, respectiv condițiile prevăzute de lege Condiții generale:
Candidatii trebuie sa îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 alin (1) din O.U.G. 57/2019 privind Codul Adminstrativ cu modificările si completările ulterioare;
Condiții specifice :
Bibliografia, tematica, atribuțiile prevăzute in fisa postului precum si alte date necesare desfășurării concursului se afiseaza pe pagina de internet a instituției.
Relații suplimentare se vor solicita de la sediul Primăriei Comunei Bunești, județul Vâlcea sau la telefon 0250774490/0765003306 ; e-mail: bunesti@vl.e-adm.ro, persoana de contact: secretar general cu delegație Filea Camelia- Magdalena;
Tematica și fișa postului le veti putea studia în documentul atașat.
Concurs de recrutare pentru funcția publica de conducere vacantă specifica de secretar general al Unității Administrativ Teritoriale – Bunești
in Noutati /ANUNȚ
Primăria Comunei Bunești, județul Vâlcea organizează concurs de recrutare pentru funcția publica de conducere vacantă specifica de secretar general al Unității Administrativ Teritoriale – Bunești, județul Vâlcea, concurs organizat în baza art.VII din OUG 57/2019-alin.(2),lit.a) si art.VII alin.(7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea si completarea Codului administrativ
Denumirea funcției publice vacante:
– Secretar general al unității administrativ-teritoriale.
Durata normala a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.
Concursul se organizează la sediul Primăriei Bunești, județul Vâlcea in data
de 08 aprilie 2024, ora 09.00 probă scrisă.
1. Data de publicare a anunțului: 07.03.2024.
2. Dosarele se depun la sediul instituției publice în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul acesteia www.primaria-
bunesti.ro și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici (ANFP): 07.03.2024-26.03.2024
3. Selecția dosarelor de înscriere : 27.03.2024-02.04.2024
4. Data si ora probei scrise : 08.04.2024, ora 09.00
Condiții de participare la concurs, respectiv condițiile prevăzute de lege Condiții generale:
Candidați! trebuie sa îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 alin (1) din O.U.G. 57/2019 privind Codul Adminstrativ cu modificările si completările ulterioare;
Condiții specifice :
– studii universitare de licența absolvite cu diploma de licența sau echivalenta in stiinte juridice, administrative sau științe politice; – sa fie absolvenți cu diploma ai studiilor universitare de mașter în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea invatamantului superior nr. 199/2023;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 5 ani.
– în cazul în care la concursurile organizate pentru ocuparea funcției publice de conducere de secretar general al comunei nu se prezintă persoane care au studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în specialitate juridică, administrativă sau științe politice, și care îndeplinesc condițiile prevăzute la art. 465 alin. (3) și art. 468 alin. (2) lit. a), pot candida și persoane care nu îndeplinesc aceste condiții, în următoarea ordine:
1. a) persoane care au studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în specialitate juridică, administrativă sau științe politice și îndeplinesc condiția prevăzută la art. 468 alin. (2) lit. a); 2. b) persoane care au studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în specialitate juridică, administrativă sau științe politice; 3. c) persoane care au studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în altă specialitate.
Bibliografia , tematica , atribuțiile prevăzute in fisa postului precum si alte date necesare desfășurării concursului se afiseaza pe pagina de internet a instituției .
Relații suplimentare se vor solicita de la sediul Primăriei Comunei Bunești, județul Vâlcea sau la telefon 0250774490/0729049710; e-mail: bunesti@vl.e-adm.ro, persoana de contact consilier superior Ancuta Gheorghe Adrian.
Tematica
I .Constituția României, republicată; 2.O.G. nr. 137/2000 – privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare; 3. Legea nr.202/2002 – privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare; 4. Partea I,titlul I si titlul II ale pârtii a ll-a,titlul I al pârtii a IV-a,titlul I si II ale pârtii a Vl-a din OUG 57/2019,cu modificările si completările ulterioare; 5. Legea nr.554/2004 – a contenciosului administrativ, cu modificările și completărileulterioare; 6. Legea nr.52/2003, republicată, 7. Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, 8. Legea nr.24/2000, republicată, 9. Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă; 10. Legea nr.287/2009 – Codul Civil, art. 375-378 și art. 858-875 ; I I .Legea nr. 17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării terenurilor agricole situate în extravilan și de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăților ce dețin în administrare terenuri proprietate publică și privată a statului cu destinație agricolă și înființarea Agenției Domeniilor Statului, 12. Legea nr.18/1991 a fondului funciar; 13. Legea nr.53/2003 – Codul Muncii; 14. HG nr.64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispozițiilor în materie de stare civilă; 15. Legea 98/2016 privind achizițiile publice, ; 16. Legea nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, 17. Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal; 18. Legea nr.273/2006 privind Finanțele publice locale; 19. Legea nr. 16/1996 a Arhivelor naționale, republicată; 20.OG nr.2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor;
21.Legea nr.176/2010 privind integritatea in exercitarea funcțiilor si demnităților publice , pentru modificarea si completarea Legii 144/2007 privind înființarea , organizarea si funcționarea Agenției Naționale de Integritate, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative ; 22.OG 28/2008 privind Registrul Agricol ; 23.Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnităților publice , a funcțiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sancționarea corupției ; Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediul Primăriei Comunei Bunesti, in termen de 20 de zile de la publicarea anunțului pe site-ul Agenției Naționala a funcționarilor publici si a primăriei Bunesti si vor cuprinde in mod obligatoriu documentele cuprinse la articolul 49 din HG 611/2008 cu modificările si completările ulterioare: 1. Formularul de înscriere prevăzut la art.137 lit b) din Anexa nr.10 din OUG nr.57/2019,cu modificările si completările ulterioare prin raportare la art.VII din OUG.nr.121/2023; 2. Curriculum vitae, modelul comun european; 3. Copia actului de identitate; 4. Copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări; 5. Copie a diplomei de mașter în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de mașter în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/201 1, cu modificările și completările ulterioare; 6. Copia carnetului de muncă si după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/ funcției sau pentru exercitarea profesiei; 7. Adeverința care sa ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului; 8. Cazierul judiciar;
9. Declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de inscriere, sau adeverința care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securității sau colaborator al acesteia, in condițiile prevăzute de legislația specifica; 10. Declarație pe propria răspundere,prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de inscriere,prin faptul ca,in ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituita sau nu i-a încetat contractual individual de munca pentru motive disciplinare; * Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă însoțite de documentele originale care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei de concurs.
BIBLIOGRAFIE
1 .Constituția României, republicată;: 2.O.G. nr. 137/2000 – privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare; 3. Legea nr.202/2002 – privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare; 4. Partea I,titlul I si titlul II ale pârtii a ll-a,titlul I al pârtii a IV-a,titlul I si II ale pârtii a Vl-a din OUG 57/2019,cu modificările si completările ulterioare; 5. Legea nr.554/2004 – a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare; 6. Legea nr.52/2003, republicată, privind transparența decizională în administrația publică; 7. Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare; 8. Legea nr.24/2000, republicată, privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative; 9. Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, cu modificările și completările ulterioare; 10. Legea nr.287/2009 – Codul Civil, art. 375-378 și art. 858-875 cu modificările și completările ulterioare; 11. Legea nr.17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării terenurilor agricole situate în extravilan și de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăților ce dețin în administrare terenuri proprietate publică și privată a statului cu destinație agricolă și înființarea Agenției Domeniilor Statului, cu modificările și completările ulterioare; 12. Legea nr.18/1991 a fondului funciar, cu modificările și completările
ulterioare; 13. Legea nr.53/2003 – Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare. 14. HG nr.64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispozițiilor în materie de stare civilă, cu modificările și completările ulterioare; 15. Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
16. Legea nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare; 17. Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
18. Legea nr.273/2006 privind Finanțele publice locale, cu modificările si completările ulterioare; 19. Legea nr. 16/1996 a Arhivelor naționale, republicată; 20.OG nr.2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, cu modificările și completările ulterioare; 21.Legea nr. 176/2010 privind integritatea in exercitarea funcțiilor si demnităților publice , pentru modificarea si completarea Legii 144/2007 privind înființarea , organizarea si funcționarea Agenției Naționale de Integritate, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative , cu modificările si completările ulterioare; 22.OG 28/2008 privind Registrul Agricol , cu modificările si completările ulterioare;
23. Legea nr.161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnităților publice , a funcțiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sancționarea corupției , cu modificările si completările ulterioare.
Proiectul PNRR: Microbuze electrice pentru elevii din județul Vâlcea
in Noutati /COMUNICAT DE PRESĂ
,,PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”
Februarie 2024
UAT Județul Vâlcea implementează, în calitate de Beneficiar, proiectul „Microbuze electrice pentru elevii din județul Vâlcea”, cod P_25, potrivit Contractului de finanțare nr. 12007/16708/14.09.2023, încheiat cu Ministerul Educației, în calitate de coordonator de reforme și/sau investiții, responsabil pentru Componenta C15: Educație din cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Proiectul este finanțat din fonduri europene prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României, Pilonul VI. Politici pentru noua generație\ Componenta C15: Educație \ Reforma 6: Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcție și dotare în sistemul de învățământ preuniversitar\ Investiția 10: Dezvoltarea rețelei de școli verzi și achiziționarea de microbuze verzi.
Obiectivul general al proiectului constă în dotarea a 26 unități de învățământ din județul Vâlcea cu microbuze electrice necesare transportului elevilor din mediul rural, facilitând accesul la educație de calitate a acestora, cu protejarea mediului în același timp. Perioada de implementare a proiectului este 15 septembrie 2023 – 31 decembrie 2024. Valoarea totală a contractului de finanțare este de 35.905.346,40 lei , din care valoarea eligibilă din PNRR este în cuantum 30.172.560,00 lei, iar valoarea TVA eligibil aferentă este de 5.732.786,40 lei
Investiția va conduce la îmbunătățirea condițiilor de transport pentru un număr de 3.882 elevi din cele 26 de unități de învățământ situate în mediul rural, zone izolate sau defavorizate din perspectiva geografică sau socio- demografică, prin furnizarea a 26 microbuze școlare ”verzi” (electrice), ecologice, prietenoase cu mediul și cu un consum energetic redus, facilitând astfel accesul copiilor și tinerilor la educație, prin protejarea mediului înconjurător în același timp.
ANUNȚ DE PARTICIPARE PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PROPRIE ACHIZIȚIE SERVICII DE CATERING PENTRU PREȘCOLARII ȘI ELEVII DIN STRUCTURA ȘCOLII GIMNAZIALA BUNESTI, COMUNA BUNESTI,JUDEȚUL VÂLCEA ÎN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL „MASA SANATOASA“
in Noutati /ANUNȚ DE PARTICIPARE
PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PROPRIE ACHIZIȚIE SERVICII DE CATERING PENTRU PREȘCOLARII ȘI ELEVII DIN STRUCTURA ȘCOLII GIMNAZIALA BUNESTI, COMUNA BUNESTI,JUDEȚUL VÂLCEA ÎN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL „MASA SĂNĂTOASĂ“
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie PRESTAREA SERVICIILOR DE CATERING PENTRU PREȘCOLARII ȘI ELEVII ȘCOLII GIMNAZIALE BUNESTI, JUDEȚUL VÂLCEA ÎN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL „MASA SĂNĂTOASĂ”.
Comuna Bunesti, județul Vâlcea, in calitate de autoritate contractanta organizează procedura proprie conform Anexei nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, pentru atribuirea contractului avand ca obiect SERVICII DE CATERING PENTRU PREȘCOLARII ȘI ELEVII ȘCOLII GIMNAZIALE BUNESTI, JUDEȚUL VÂLCEA ÎN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL “MASA SĂNĂTOASĂ”, servicii cuprinse in Hotărârea Guvernului nr. 24/2024.
Sursa de finanțare: Bugetul de stat
Limba de redactare a ofertei: limba romana;
Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;
Ofertele financiare, tehnice si documentele de calificare semnate si stampilate vor fi depuse in plic inchis la Primăria Comunei Bunesti, jud. Valcea, Cod de identificare fiscala: 2541819; Adresa: Strada: Principală, nr. l;sat Titireci, Localitate: Bunesti; Cod Postai: 247075; Tara: Romania; Codul NUTS:RO415 Valcea; Adresa de e-mail: bunesti@vl.e-adm.ro; tel/fax: 0250774490; Persoana de contact: Radu Mariana si vor fi insotite de Scrisoarea de înaintare a ofertei + împuternicire (după caz).
Contractul implica o achiziție comuna: NU
Documentele de achiziții publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestrictionat complet si gratuit pe pagina web a comunei Bunesti.
Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5 zile.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare cu privire la Documentația de atribuire. Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractanta, după termenul limita specificat nu vor fi luate in considerare.
Termenul in care Autoritatea Contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarifîcare/informatiilor suplimentare este cu 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare,
Informații suplimentare pot fi obținute la: Primăria Comunei Bunesti, Județul Valcea, tel/fax: 0250774490 E-mail: bunesti@vl.e-adm.ro.
SERVICII DE CATERING PENTRU PREȘCOLARII ȘI ELEVII ȘCOLII GIMNAZIALE BUNESTI, JUDEȚUL VÂLCEA ÎN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL „MASA SANATOASA“.
Număr de referința atribuit dosarului de autoritatea contractanta: 2541819/2024/1 CTNG
Cod CPV Principal: CPV 55524000-9 Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)
DESCRIERE SUCCINTA
Obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit prin procedura simplificata proprie consta in pregătirea, prepararea si livrarea zilnica a unei mese calde, in regim catering, pentru preșcolarii și elevii Școlii Gimnaziale Bunești, județul Vâlcea, în cadrul Programului Național “Masa sanatoasa”, conform cerințelor minime prezentate in Caietul de Sarcini si Anunțul de Participare anexate, după cum urmează:
CRITERIILE DE ATRIBUIRE
Criteriul de atribuire stabilit este “CEL MAI BUN RAPORT CALITATE-PRET”.
Componenta financiara: 40%
Algoritm de calcul: Punctajul se acorda astfel:
Componenta financiara: 30%
Algoritm de calcul: Punctajul se acorda astfel:
Componenta financiara: 30%
Algoritm de calcul: Punctajul se acorda astfel:
Prețul ofertei este ferm.
Valoarea unui suport alimentar zilnic va fi de maxim 15,00 Iei, inclusiv TVA/ meniu masa calda, pentru un elev, care cuprinde prețul suportului alimentar, conținând prețul materiei prime si al serviciilor de preparare a produselor si cheltuielile de transport..
INFORMATII SUPLIMENTARE
Se estimează incheierea unui contract pe toata perioada de derulare a Programului Național “Masa sanatoasa” în anul 2024.
Interacțiunea cu ofertantii se va desfasura după următoarele reguli:
Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentație de atribuire se vor adresa in mod exclusiv prin e-mail la adresa bunesti@vl.c-adm.ro in termenele precizate de Autoritatea Contractanta, iar răspunsurile la acestea vor fi transmise prin mijloace de comunicare indicate de către operatorii economici in cadrul solicitării de clarificări.
Pentru comunicările ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitările de clarificare in legătură cu oferta prin utilizarea mijloacelor de comunicare indicate de către ofertanti in cadrul ofertelor depuse.
Operatorii economici vor transmite răspunsurile la clarificări si eventualele documente solicitate prin e-mail la adresa bunesti@vl.e-adm.ro, pe mailul Autorității Contractante.
Operatorii economici au obligația de a depune ofertele la adresa si pana la data si ora limita pentru depunere, stabilite in invitația de participare. Ofertele depuse după expirarea termenului/la alta adresa sunt respinse.
Comisia de evaluare are obligația de a deschide ofertele la data, ora si locul indicate în invitația de participare, cu excepția cazurilor in care intervin modificări ce au fost comunicate sau in cazul in care acest lucru nu este posibil din cauza numărului mare de ofertanti.
Comisia de evaluare are obligația de a analiza si de a verifica fiecare oferta atat din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, cat si din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implica. Propunerea tehnica trebuie sa corespunda cerințelor minime prevăzute in documentația de participare. Propunerea financiara trebuie sa se incadreze in limita fondurilor care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziție publica.
Pe parcursul analizării si verificării documentelor prezentate de ofertanti, comisia de evaluare are dreptul de a solicita clarificări sau completări ale documentelor prezentate de aceștia pentru demonstrarea conformității ofertei cu cerințele solicitate.
După finalizarea evaluării ofertelor, comisia de evaluare elaborează raportul procedurii de atribuire care se semnează de către toti membrii comisiei;
Autoritatea contractanta informează fiecare ofertant cu privire la deciziile luate in ceea ce privește rezultatul procedurii, respectiv atribuirea/incheierea contractului, inclusiv cu privire la motivele care stau Ia baza oricărei decizii de a nu atribui contraetul, ori de a relua procedura de atribuire, cat mai curând po sibil, dar nu mai târziu de 3 zile de la emiterea deciziilor respective.
DOCUMENTELE DE CALIFICARE, PROPUNEREA TEHNICA SI PROPUNEREA FINANCIARA SE VOR PREZENTA IN PLICURI DISTINCTE.
Ofertele trebuie sa conțină toate documentele si informațiile solicitate conform documentației atașate la prezentul ANUNȚ;
Limba de redactare a ofertei: limba romana;
Oferta are caracter ferm si obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului pe toata
perioada de valabilitate a ofertei. Nu se accepta oferte alternative.
Termen limita de primire a ofertei: 05.02.2024, ora 12.00
Data si ora deschiderii ofertei: 05.02.2024, ora 12.30
Ofertele financiare, tehnice si documentele de calificare semnate si stampilate vor fi depuse in plic inchis la Primăria Comunei Bunesti, jud. Valcea: Sat Titireci, str. Principală, nr.l, localitatea Bunești, județul Vâlcea – Registratura si vor fi insotite de Scrisoarea de inaintare a ofertei + împuternicire (după caz), în vederea înregistrării acestora.
Pe plic se va menționa numele ofertantului, tipul documentelor ( documente de calificare, propunere tehnica, propunere financiara), denumirea procedurii si a nu se deschide pana la data de 05.02.2024, ora 12.30.
Atașăm alaturat documentația de atribuire compusă din caietul de sarcini, model de contract, formulare și fișa de date.
Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001
in Noutati /Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001
RAPORT DE EVALUARE
a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2023
(vedeti documentul atașat)
Proiectul bugetului local al comunei Bunesti pe anul 2024
in Noutati /ANUNȚ
In conformitate cu prevederile art.39 alin.3 din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale , modificata si completata, Comuna Bunesti, județul Valcea aduce la cunoștința publica:
Proiectul bugetului local al comunei Bunesti pe anul 2024
Proiectul cu documentația de baza pot fi consultate incepand cu data de 29.12.2023 pe panoul de afisaj de la sediul Primăriei Bunesti si pe site-ul Primăriei Comunei Bunesti la adresa www.primaria-bunesti.ro , secțiunea Informații publice si documente publice.
In conformitate cu prevederile Legii 273/2006 , puteti transmite in scris opinii, propuneri si sugestii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotarare supus dezbaterii publice pana la data de 20.01.2024.
Opiniile, propunerile si sugestiile privind proiectul de hotarare se vor transmite:
Persoana responsabila cu primirea opiniilor, propunerilor si sugestiilor privind proiectul de hotarare supus dezbaterii publice este Zotica Elena Dorina , consilier superior in cadrul Compartimentului Buget , Finanțe, Contabilitate , Impozite si Taxe si Resurse Umane din cadrul Primăriei Comunei Bunesti.
Sugestiile si propunerile dumneavoastră vor fi analizate , urmând a se prezenta Consiliului Local Bunesti forma finala a proiectului in cadrul ședinței de aprobare a Bugetului local al Comunei Bunesti pe anul 2024.
Termenul maxim de aprobare a bugetului local este de 45 de zile de la data publicării Legii bugetului de stat pe anul 2024 nr.421/2023.
ANUNȚ COLECTIV pentru comunicarea prin publicitate NR. 12083 /28.12.2023
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV pentru comunicarea prin publicitate 12083 /28.12.2023
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
CĂTĂLIN
NR. 11911/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11912/20.12.2023
NR. 11909/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11910/20.12.2023
NR. 11940/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11941/20.12.2023
NR. 11927/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11928/20.12.2023
NR. 11972/21.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11973/21.12.2023
NR. 11967/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11968/20.12.2023
NR. 11919/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11920/20.12.2023
NR. 11937/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11938/20.12.2023
NR. 11931/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11932/20.12.2023
NR. 11913/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11914/20.12.2023
NR. 11923/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11924/20.12.2023
NR. 11186/28.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11187/28.11.2023
NR. 11917/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11918/20.12.2023
NR. 11961/21.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11962/21.12.2023
NR. 11915/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11916/20.12.2023
NR. 11925/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11926/20.12.2023
NR. 11929/20.12.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 11930/20.12.2023
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 12.01.2024.
Anunț colectiv pentru comunicarea prin publicitate NR. 10487 /09.11.2023
in Noutati /ANUNȚ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate Nr. 10487 /09.11.2023
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt
NR. 10131/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10132/02.11.2023
NR. 10140/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10141/02.11.2023
RAPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 10184/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10185/02.11.2023
SAT RÂPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 10176/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10177/02.11.2023
NR. 10157/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10158/02.11.2023
NR. 10181/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10182/02.11.2023
SAT FIREȘTI, JUD. VALCEA
NR. 10128/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10129/02.11.2023
NR. 10148/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10149/02.11.2023
NR. 10138/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10139/02.11.2023
SAT TEIUȘU, JUD. VALCEA
NR. 10150/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10151/02.11.2023
BUNESTI, SAT FIREȘTI, JUD. VALCEA
NR. 10160/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10161/02.11.2023
NR. 10173/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10174/02.11.2023
SAT COASTA MARE, JUD. VALCEA
NR. 10190/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10191/02.11.2023
RAPANESTI, JUD. VALCEA
NR. 10136/02.11.2023
TITLU EXECUTORIU
NR. 10137/02.11.2023
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afișării anunțului, respectiv 25.11.2023.