Anunturi importante
Date de contact
0250-774490
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075

ANUNŢ COLECTIV 12.11.2019
in Noutati /COMUNA BUNESTI
COMPARTIMENTUL IMPOZITE SI TAXE LOCALE
ANUNŢ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
12.11.2019
În temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt.
nr. şi data actului
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afişării anunţului.
Dacă aveţi nelămuriri în legătură cu acest anunţ, îl puteţi contacta pe domnul Birlogeanu Ovidiu, la sediul nostru sau la numărul de telefon 0762258913.
Şeful compartimentului, ZOTICA ELENA DORINA
ANUNŢ COLECTIV 29.10.2019
in Noutati /COMUNA BUNESTI
COMPARTIMENTUL IMPOZITE SI TAXE LOCALE
ANUNŢ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
29.10.2019
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
nr. şi data actului
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afişării anunţului.
Dacă aveţi nelămuriri în legătură cu acest anunţ, îl puteţi contacta pe domnul Birlogeanu Ovidiu, la sediul nostru sau la numărul de telefon 0762258913.
Şeful compartimentului,
ZOTICA ELENA DORINA
ANUNŢ COLECTIV 23.10.2019
in Noutati /COMUNA BUNESTI
COMPARTIMENTUL IMPOZITE SI TAXE LOCALE
ANUNŢ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
23.10.2019
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt.
prenumele/denumirea
contribuabilului
nr. şi data actului
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afişării anunţului.
Dacă aveţi nelămuriri în legătură cu acest anunţ, îl puteţi contacta pe domnul Birlogeanu Ovidiu, la sediul nostru sau la numărul de telefon 0762258913.
Şeful compartimentului,
ZOTICA ELENA DORINA
ANUNŢ COLECTIV 17.10.2019
in Noutati /COMUNA BUNESTI
COMPARTIMENTUL IMPOZITE SI TAXE LOCALE
ANUNŢ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
17.10.2019
în temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt.
nr. şi data actului
TITLU EXEC NR 6272/27.09.2019 SOMAŢIE NR 6269/27.09.2019 TITLU EXEC NR 6270/27.09.2019 SOMAŢIE NR 6267/27.09.2019 TITLU EXEC NR 6268/27.09.2019 SOMAŢIE NR 6265/27.09.2019 TITLU EXEC NR 6266/27.09.2019 SOMAŢIE NR 6263/27.09.2019 TITLU EXEC NR 6264/27.09.2019
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afişării anunţului.
Dacă aveţi nelămuriri în legătură cu acest anunţ, îl puteţi contacta pe domnul Birlogeanu Ovidiu, la sediul nostru sau la numărul de telefon 0762258913.
Şeful compartimentului, ZOTICA ELENA DORINA
AJUTOARE PENTRU INCALZIREA LOCUINTEI 2019-2020
in Noutati /AJUTOARE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI ÎN SEZONUL RECE NOIEMBRIE 2019 – MARTIE 2020
INSTRUCŢIUNI de aplicare a unor prevederi din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 70/2011 privind măsurile de protecţie socială în perioada sezonului rece, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.920/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
Anunt colectiv din 11-10-2019
in Noutati /COMUNA BUNESTI, COMPARTIMENTUL IMPOZITE SI TAXE LOCALE
ANUNŢ COLECTIV pentru comunicarea prin publicitate din 11.10.2019
În temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt.
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afişării anunţului.
Dacă aveţi nelămuriri în legătură cu acest anunţ, îl puteţi contacta pe domnul Birlogeanu Ovidiu, la sediul nostru sau la numărul de telefon 0762258913.
Şeful compartimentului, ZOTICA ELENA DORINA
Lista tuturor functiilor si a pesonalului platit din fonduri publice din cadrul Primariei Comunei Bunesti, Septembrie 2019
in Noutati /Lista tuturor functiilor si a pesonalului platit din fonduri publice din cadrul Primariei Comunei Bunesti, Septembrie 2019
Informare privind acordarea stimulentului educational (tichete gradinita)
in Noutati /Condiţii de acordare
Stimulentul educaţional se acordă familiilor cu un venit lunar mai mic de 284 de lei pe membru de familie (2 x Venitul Minim Garantat pentru o persoană singură) și este condiționat de prezența zilnică a copiilor, la grădiniţă. Se acordă un tichet social pentru grădiniță de 50 de lei lunar, pentru perioada septembrie – iunie a anului şcolar.
Documente necesare
Documentele prin care se stabileşte componenţa familiei:
a) certificatele de naștere ale copiilor aflați în întreținerea familiilor defavorizate;
b) certificatul de căsătorie;
c) hotărârea judecătorească de încredințare în vederea adopției, potrivit legii;
d) hotărârea judecătorească de încuviințare a adopției, potrivit legii;
e) dispoziția conducătorului direcției generale de asistență socială și protecția copilului sau hotărârea comisiei pentru protecția copilului ori a instanței de judecată, după caz, pentru măsura plasamentului; hotărârea judecătorească de instituire a tutelei sau, după caz, dispoziția autorității tutelare, potrivit legii;
f) hotărârea judecătorească prin care soțul/soția este declarat/declarată dispărut/dispărută;
g) hotărârea judecătorească prin care soțul/soția este arestat/arestată preventiv pe o perioadă mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate și nu participă la întreținerea copiilor;
h) după caz, alte acte doveditoare privind componența familiei.
Acte de venit:
Calculul veniturilor familiei
La stabilirea venitului net lunar pe membru de familie (284 lei la acest moment), se iau în considerare toate veniturile impozabile și neimpozabile prevăzute de Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, inclusiv cele rezultate din obligațiile legale de întreținere față de copii și/sau față de părinți, pe care membrii acesteia le-au realizat în luna anterioară solicitării stimulentului educațional.
Veniturile realizate de membrii familiei, inclusiv cele exceptate, se dovedesc, după caz, prin documentele eliberate de angajator, de organele fiscale sau de alte autorități competente, mandate poștale de plată, extrase de cont, decizii ori dispoziții de stabilire a drepturilor.
În cazul familiei sau persoanei singure care locuiește și gospodărește împreună cu alte familii ori persoane singure și contribuie împreună la achiziționarea sau realizarea unor bunuri și a unor venituri din valorificarea acestora ori la consumul acestora, la stabilirea venitului pe membru de familie se iau în considerare atât veniturile nete lunare proprii, cât și partea ce îi revine de drept din veniturile lunare nete realizate în comun de persoanele din gospodărie. În cazul în care nu se poate determina partea ce revine de drept, solicitantul completează o declarație pe propria răspundere pentru venitul rezultat din gospodărirea împreună.
Venituri care nu se iau în calcul la stabilirea venitului lunar al familiei:
a) sumele primite cu titlu de prestații sociale în baza Legii nr. 448/2006privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
b) alocația de stat pentru copiiprevăzută de Legea nr. 61/1993 privind alocația de stat pentru copii, republicată, cu modificările ulterioare;
c) ajutorul social acordat în baza Legii nr. 416/2001, cu modificările și completările ulterioare, alocația pentru susținerea familiei acordată în baza Legii nr. 277/2010, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ajutorul pentru încălzirea locuinței acordat în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 70/2011 privind măsurile de protecție socială în perioada sezonului rece, aprobată prin Legea nr. 92/2012, cu modificările și completările ulterioare;
d) ajutoarele de stat acordate pentru activitățile agricole din fonduri publice,inclusiv cele din fonduri externe nerambursabile;
e) sumele acordate ca burse sau alte forme de sprijin financiardestinate exclusiv susținerii educației preșcolarilor, elevilor și studenților, prin programe ale Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice, altor instituții publice și private, inclusiv organizații neguvernamentale;
f) sumele primite din activitatea de zilier,în condițiile Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, republicată; g) sumele primite de persoanele apte de muncă din familie ca urmare a participării la programe de formare profesională organizate în condițiile legii, dacă acestea nu au titlu de venituri salariale;
h) sumele primite cu titlu de ajutor temporar ori ocazional din partea unor persoane fizice sau juridiceori de la bugetul de stat sau local cu titlu de ajutor de urgență.
Stimulentul se acordă lunar, pe perioada participării copilului la activitățile organizate în cadrul unităților din învățământul preșcolar, în perioada septembrie — iunie, sub rezerva îndeplinirii condiţiei de prezenţă – mai mult de 15 zile calendaristice, iar titularul tichetului social pentru grădiniță are obligația să anunțe orice modificare în componența familiei sau în veniturile acesteia în termen de maximum 15 zile de la producerea acesteia.
Pentru soluţionarea cererii privind acordarea stimulentului educaţional, se va afectua ancheta socială la domiciliul său, după caz la reşedinţa solicitantului, ori la locul desemnat de solicitant în cazul celor fără locuinţă.
Acordarea sau, după caz, neacordarea dreptului la ajutor social se face prin Dispoziţia scrisă a primarului.
Titularul tichetului social pentru grădiniţă are obligaţia să anunţe orice modificare în componenţa familiei sau în veniturile acesteia în termen de maximum 15 zile de la producerea acesteia.
Informarea APAVIL – Proiectul regional dezvoltarea infrastructurii de apa şi apa uzata in Judeţul Valcea
in Noutati /Această informare este efectuată de: APAVIL SA, cu sediul in localitatea Ramnicu Valcea strada Carol I, nr. 3-5, jud Valcea, tel 0250.739580, fax . 0320.738903 ce intenţionează să solicite de la ADMINISTRAŢIA NAŢIONALA “APELE ROMANE” ADMINISTRAŢIA BAZINALA DE APA OLT aviz de gospodărire a apelor pentru realizarea lucrărilor prin „Proiectul regional dezvoltarea infrastructurii de apaşi apa uzata in Judeţul Valcea” propus a fi amplasat in localităţile: BABENI, BĂILE GOVORA, BREZOI, BUDESTI, BUJORENI, BUNESTI, CERNISOARA, COPACENI, CRETENI, DAESTI, DRAGOESTI, FRANCESTI, GALICEA, GUSOENI, HOREZU, LALOSU, LIVEZI, MĂCIUCĂ, MALDARESTI, MIHAESTI, MILCOIU, 0LANU, PAUSESTI, PAUSESTI- MAGLASI, PESCEANA, PIETRARI, STEFANESTI, STOILESTI, SUSANI, TITESTI, TOMSANI, VAIDEENI, VALEA MARE, VOICESTI, VOINEASA (INCLUSIV OBARSIA LOTRULUI). Aceste investiţii vizeaza reabilitarea, modernizarea si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata.
Această solicitare de aviz este conformă cu prevederile Legii apelor nr, 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare.
Persoanele care doresc să obţină informaţii suplimentare cu privire la solicitarea avizului de gospodărire a apelor pot contacta solicitantul de aviz la adresa menţionată.
Persoanele care doresc să transmită observaţii, sugestii şi recomandări se pot adresa solicitantului sau la adresa ADMINISTRAŢIA NAŢIONALA “APELE ROMANE” ADMINISTRAŢIA BAZINALA DE APA OLT, str. Remus Belu nr. 6 Ramnicu Valcea Jud. Valcea, telefon: 0250 739 881; fax: 0250 738 255.
Anunt colectiv din 25 Iulie 2019
in Noutati /ANUNŢ COLECTIV
pentru comunicarea prin publicitate
În temeiul art. 47 alin. (2), (4), (5) din Legea nr 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, comunicăm că au fost emise acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili:
crt.
Actele administrative fiscale pot fi consultate de titularii acestora la sediul organului fiscal emitent.
Prezentele acte administrative fiscale se consideră comunicate în termen de 15 zile de la data afişării anunţului, respectiv 7.08.2019 Dacă aveţi nelămuriri în legătură cu acest anunţ, îl puteţi contacta pe domnul Birlogeanu Ovidiu, la sediul nostru sau la numărul de telefon 0762258913.
Şeful compartimentului,
ZOTICA ELENA DORINA