Anunturi importante
Date de contact
0250-774490
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075
0250-774434
0762-258913
Primaria Comunei Bunesti,
Str. Principala nr. 1, Sat Titireci, Comuna Bunesti, Judetul Valcea, 247075
concurs de recrutare pentru funcţia publica de execuţie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Buget Finanţe, Contabilitate, Impozite si Taxe, Resurse Umane, comuna Buneşti, judeţul Vâlcea
in Noutati /concurs de recrutare pentru funcţia publica de execuţie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Buget Finanţe, Contabilitate, Impozite si Taxe, Resurse Umane, comuna Buneşti, judeţul Vâlcea
Primăria comunei Bunesti cu sediul în comuna Buneşti, judeţul Vâlcea, organizează concurs de recrutare în funcţia publică de execuţie vacantă de inspector, clasa I, grad professional debutant, concurs organizat în baza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Concursul se organizează la sediul Primăriei Comunei Buneşti, judeţul Vâlcea;
– Proba scrisă va avea loc în data de 08.11,2021, ora 10:00.
CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS:
– studii universitare de licenţa absolvite cu diploma de licenţa sau echivalenta, in domeniul stiinte economice sau juridice;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – nu este cazul.
Candidaţii trebuie sa indeplineasca condiţiile generale prevăzute la art. 465 alinţi) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediul Primăriei comunei Bunesti, judeţul Vâlcea, în termen de 20 zile de la publicarea anunţului pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici si al primăriei Bunesti, respectiv în perioada 06.10.2021 – 25.10.2021 si vor cuprinde următoarele documente :
a) formularul de înscriere prevăzut in anexa nr. 3 la HG nr. 611/2008;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
djcopii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
f) copia carnetului de muncă si după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/ funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) adeverinţa care sa ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de inscriere, sau adeverinţa care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securităţii sau colaborator al acesteia, in condiţiile prevăzute de legislaţia specifica;
* Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă însoţite de documentele
originale care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei de
concurs.
Perioada timpului de lucru: este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.
– Bibliografia de concurs, se afişează la sediul instituţiei, la locul de desfăşurare a concursului, respectiv sediul Primăria Comunei Bunesti şi pe site-ul Primăriei comunei Buneşti, judeţul Vâlcea (www.primaria-bunesti.ro) ;
– Relaţii suplimentare se vor solicita de la sediul Primăriei comunei Buneşti, judeţul Vâlcea, sau la telefon 0250/774490, persoana de contact Radu Mariana, secretar general cu delegaţie.
Bibliografia / tematica:
1. Constituţia României, republicată
2. Titlul I şi II ale părţii a Vl-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Legea nr.227/2015 privind Codul Fiscal cu modificările si completările ulterioare;
6. Hotararea Guvernului nr. 1/2016 privind normele metodologice de aplicare a legii 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările si completările ulterioare;
7. Legea 207/2015 privind codul de procedura fiscala, cu modificările si completările ulterioare;
8. Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitate de soluţionare a petiţiilor, cu modificările si completările ulterioare;
9. Legea 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările si completările ulterioare;
10. Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările si completările ulterioare;
Concurs de recrutare pentru funcţia publica de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Registru Agricol, comuna Buneşti, judeţul Vâlcea
in Noutati /concurs de recrutare pentru funcţia publica de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Registru Agricol,
comuna Buneşti, judeţul Vâlcea
Primăria comunei Bunesti cu sediul în comuna Buneşti, judeţul Vâlcea, organizează concurs de recrutare în funcţia publică de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad professional debutant, concurs organizat în baza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Concursul se organizează la sediul Primăriei Comunei Buneşti, judeţul Vâlcea;
– Proba scrisă ya avea loc în data de 08.11.2021, ora 10:00.
CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS:
– studii universitare de licenţa absolvite cu diploma de licenţa sau echivalenta, in domeniul stiinte inginereşti sau agronomie;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – nu este
cazul.
Candidaţii trebuie sa indeplineasca condiţiile generale prevăzute la art. 465 alinţi) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediul Primăriei comunei Bunesti, judeţul Vâlcea, în termen de 20 zile de la publicarea anunţului pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici si al primăriei Bunesti, respectiv în perioada 06.10.2021 – 25.10.2021 si vor cuprinde următoarele documente :
a) formularul de înscriere prevăzut in anexa nr. 3 la HG nr. 611/2008;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
djcopii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
f) copia carnetului de muncă si după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/ funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) adeverinţa care sa ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de inscriere, sau adeverinţa care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securităţii sau colaborator al acesteia, in condiţiile prevăzute de legislaţia specifica;
* Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă însoţite de documentele
originale care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei de
concurs.
Perioada timpului de lucru: este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.
– Bibliografia de concurs, se afişează la sediul instituţiei, la locul de desfăşurare a concursului, respectiv sediul Primăria Comunei Bunesti şi pe site-ul Primăriei comunei Buneşti, judeţul Vâlcea (www.primaria-bunesti.ro) ;
– Relaţii suplimentare se vor solicita de la sediul Primăriei comunei Buneşti, judeţul Vâlcea, sau la telefon 0250/774490, persoana de contact Radu Mariana, secretar general cu delegaţie.
BIBLIOGRAFIE/TEMATICA CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI PUBLICE VACANTE- CONSILIER CLASA I GRAD PROFESIONAL DEBUTANT, IN CADRUL COMPARTIMENTULUI REGISTRU AGRICOL, COMUNA BUNESTI, JUDEŢUL VALCEA
Bibliografia / tematica:
1. Constituţia României, republicată
2. Titlul I şi II ale părţii a Vl-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5.O.G. nr.27/2002 – Reglementarea activităţii de solutţionare a petiţiilor, actualizată;
6. O.G. nr.2/2001 – regimul juridic al contravenţiilor;
7. Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
8. Ordinul nr.25/1.382/37/1.642/14.297/746/20/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024;
9. H.G.R. nr. 985/2019 privind registrul agricol pentru perioada 2020-2024;
10. Legea nr.145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol;
11. O.U.G. nr.34/2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi pentru modificarea Legii fondului funciar nr. 18/1999;
12. Legea nr. 18/1991, privind fondul funciar;
13. Legea nr. 169/1997 pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991;
14. Legea nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere;
15. Legea nr.247/2005 privind reforma în domeniile proprietăţii şi justiţiei şi unele măsuri adiacente;
16. H.G.R. nr.890/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de constituire, atribuţiilor şi funcţionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor;
17. Legea nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau în echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România;
18. H.G.R. nr.401/2013 de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau în echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România;
soluţionarea cererilor si redactarea răspunsurilor la cererile adresate Compartimentului Agricol;
– nr.poziţiilor înscrise în Registrul Agricol
– terenuri aflate in proprietate pe categorii de teren
– modul de utilizare a suprafeţelor agricole situate pe raza localităţii.
– suprafaţa arabilă cultivată pe raza localităţii pe culturi.
– pomi fructiferi răzleţi pe raza localităţii
– suprafaţa plantaţiilor pomicole si numărul pomilor pe raza localităţii.
V Numerotarea actelor şi întocmirea proceselor-verbale de predare-primire pentru arhivarea documentelor din cadrul Compartimentului Agricol
V întocmirea borderourilor în vederea expedierii corespondenţei adresată Compartimentului Agricol
V verificarea poziţiilor din registrul agricol şi eliberarea de adeverinţe pentru persoanele defuncte, solicitate de Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Valcea, în vederea întocmirii sesizării privind deschiderea procedurii succesorale şi transmiterea către Camera Notarilor Publici
V îndeplinirea oricăror alte sarcini, care nu sunt cuprinse în fişa postului, în funcţie de solicitările conducerii primăriei sau ale şefului sau direct, participând şi la rezolvarea unor cereri venite de la alte compartimente din cadrul instituţiei privind sesizări, verificări, reclamaţii, proiecte;
V Participă la Programul de verificare în teren a veridicităţii datelor înscrise în evidenţele fiscale şi în registrul agricol a terenurilor agricole intravilane.
V Colaborarea cu alte compartimente din cadrul instituţiei, care au drept obiect de activitate suprafeţe de terenuri, aflate în proprietatea privată a persoanelor fizice şi juridice, sau în proprietatea publică sau privată a Statului Român sau unităţii administrativ-teritoriale.
Corespondenţa cu alte instituţii: OCPI Valcea; Prefectura Judeţului Valcea, Direcţia Agricolă, Direcţia Jud. de Statistică Valcea,D.S.V. Valcea etc.şi cu organele de anchetă, din proprie iniţiativă sau la solicitarea acestora.
efectuarea studiu individual si documentare în domeniul legislaţiei aplicabile ;
Perfecţionarea profesională prin urmărirea legislaţiei, participarea la cursuri de specialitate şi punerea în practică a cunoştinţelor acumulate.
Punerea în aplicare a prevederilor Legilor Fondului Funciar, respectiv Legea nr. 18/1991-republicată, Legea nr. 1/2000, cu modificările şi completările ulterioare şi Legea nr.247/2005 Duce la îndeplinire dispoziţiile Primarului si hotărârile Consiliului Local ;
Respectă prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulaţie a acestor date, cu modificările si completările ulterioare şi prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice in ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulaţie a acestor date si de abrogare a directivei 95/46/CE
V Respectă normele şi îndatoririle prevăzute în O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările si completările ulterioare;
Rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă de secretar general
in Noutati /ANUNŢ SELECŢIE DOSAR
Rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă de secretar general al comunei Buneşti, judeţul Vâlcea, din data de 11 octombrie 2021.
1. Secretar general UAT 6562/27.09.2021 – Primăria Buneşti, judeţul Vâlcea – ADMIS –
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor.
Candidatul declarat Admis va susţine proba scrisă în data de 11.10.2021, ora 10.00, la sediul Primăriei Buneşti, judeţul Vâlcea.
Afişat azi, 01.10.2021, ora 13,00 la sediul Primăriei Buneşti şi pe site-ul instituţiei.
»
Lista tuturor funcțiilor și a personalului plătit din fonduri publice, din cadrul Primăriei Comunei Bunești, județul Vâlcea – 30.09.2021
in Noutati /Rezultatele finale pentru posturile de Șofer și Buldoexcavatorist
in Noutati /Rezultatele finale obținute de candidații pentru funcția de Șofer
Rezultat
Rezultatele finale obținute de candidații pentru funcția de Buldoexcavatorist
Rezultat
Anunțuri rezultate proba interviului si proba practica – Șofer și Buldoexcavatorist
in Noutati /Rezultatele obținute de candidații care au participat la proba practică – Șofer
Rezultat
Rezultatele obținute de candidații care au participat la proba interviului – Șofer
Rezultat
Rezultatele obținute de candidații care au participat la proba practică – Buldoexcavatorist
Rezultat
Rezultatele obținute de candidații care au participat la proba interviului – Buldoexcavatorist
Rezultat
Rezultatele obținute de candidații care au participat la proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcției contractuale vacante, de buldoexcavatorist
in Noutati /Rezultatele
obținute de candidații care au participat la proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcției contractuale vacante, de buldoexcavatorist:
Proba interviului si proba practica vor avea loc in data de 14.09.2021, ora 12:00
Afișat astazi, 13.09.2021 la ora 10:00
Rezultatele obținute de candidații care au participat la proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcției contractuale vacante, de Șofer
in Noutati /Rezultatele
obținute de candidații care au participat la proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcției contractuale vacante, de Șofer:
Afișat astazi, 13.09.2021 la ora 10:00
Concurs de recrutare pentru funcţia publica de conducere vacantă de secretar generai al UAT comuna Buneşti, judeţul Vâlcea
in Noutati /Concurs de recrutare pentru funcţia publica de conducere vacantă de secretar generai al UAT comuna Buneşti, judeţul Vâlcea
Primăria comunei Bunesti cu sediul în comuna Buneşti, judeţul Vâlcea, organizează concurs de recrutare în funcţia publică de conducere vacantă de secretar general al unităţii administrativ teritoriale – Buneşti, judeţul Vâlcea, concurs organizat în temeiul art. V din OG 17/2021 pentru modificarea si completarea Legii nr. 134/2019 privind reorganizarea Agenţiei Naţionale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, precum si pentru modificarea unor acte normative.
Concursul se organizează la sediul Primăriei Comunei Buneşti, judeţul Vâlcea;
– Proba scrisă va avea loc în data de 11.10.2021, ora 10:00;
CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS:
a) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică, administrativă sau ştiinţe politice şi îndeplinesc condiţia prevăzută la art. 468 alin. (2) lit.
b) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică, administrativă sau ştiinţe politice;
c) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate.
Candidaţii trebuie sa îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin(l) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
– Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediul Primăriei comunei Bunesti, judeţul Vâlcea, în termen de 20 zile de la publicarea anunţului pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici si al primăriei Bunesti, respectiv în perioada 09.09.2021 – 28.09.2020 si vor cuprinde, in mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 49 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările si completările ulterioare :
a) formularul de înscriere prevăzut la anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
djcopii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de maşter în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de maşter în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă si după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/ funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) adeverinţa care sa ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de inscriere, sau adeverinţa care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securităţii sau colaborator al acesteia, in condiţiile prevăzute de legislaţia specifica;
* Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă însoţite de documentele originale
care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei de concurs.
Perioada timpului de lucru: este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.
– Bibliografia de concurs, atribuţiile prevăzute în fişa postului se afişează la sediul instituţiei, la locul de desfăşurare a concursului, respectiv sediul Primăria Comunei Bunesti şi pe site-ul Primăriei comunei Buneşti, judeţul Vâlcea (www.primaria-bunesti.ro) ;
– Relaţii suplimentare se vor solicita de la sediul Primăriei comunei Buneşti, judeţul Vâlcea, sau la telefon 0250/774490 ; 0762258913, persoana de contact Radu Mariana, secretar general cu delegaţie.
Anunt selectie dosare concurs
in Noutati /Afişat azi, 06.09.2021, ora 15:00 la sediul Primăriei comunei Bunesti
ANUNŢ
În urma verificării modului de îndeplinire de către candidaţi a condiţiilor legale de participare la concursurile organizate în data de 10 septembrie 2021, pentru ocuparea funcţiilor contractuale de buldoexcavatorist şi şofer în cadrul Compartimentului Administrativ – aparatul de specialitate al Primarului Comunei Bunesti, au fost selectate dosarele de înscriere ale candidaţilor în vederea participării la concurs, astfel:
Numele şi prenumele candidatului: Ciobotea Dumitru – Admis
Numele şi prenumele candidatului:
1. Ancuţa Nicolae Cătălin – Admis
2. Uscatu – Vâlceanu Nicolae – Daniel Admis
Afişat astăzi:
Cu drept de contestaţie o zi lucrătoare de la data afişării rezultatu Comisia de concurs:
1 .Văduvă Dumitru-Administrator public-presedinte comisie –
2. Popescu Carmen- Consilier juridic CJ -membru comisie –
3. Radu Mariana-Secretar cu delegatie-membru comisie – selecţiei dosarelor. Secretar comisie Consilier superior, Zotica Elenb Dorina –
Anexa la Hotărârea Guvernului nr.2867H)11 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.